DM / Muller Shoplog # Maart 2018


Joehoe ! Een tripje naar de DM is altijd feest.

Vooral als er alweer fleurige en fruitige zomer producten in de schappen liggen ! Dit nam ik allemaal mee :) note : Dubbele en huishoudelijke producten staan niet op de foto, deze liggen ter opslag bij mijn vader tot ik mijn nieuwe huis in orde heb.


Ik kocht water sprays ! Elke zomer koop ik een aantal flessen en ik ben al bijna door die van vorige zomer heen en het is pas Maart ! Tijd voor nieuwe flessen in nieuwe geuren.

foto van Engelina Graepler.


Een mini shampoo en conditioner voor tussen het verhuizen door. 

foto van Engelina Graepler.

Een handzeep, twee nieuwe limited edition douchegels, conditioner en een Elvive Shampoo. In de hoek zie je een handcreme liggen van Treacle moon.


foto van Engelina Graepler.


Ik kocht ook nog een paar haar maskertjes, gezichtmaskertjes, micellair water en fijne crème in blikjes.

foto van Engelina Graepler.

En een grote pot haar masker welke nieuw voor mij is .

foto van Engelina Graepler.

Natuurlijk konden de lip balsems niet ontbreken. Deze waren allemaal een euro of minder.

foto van Engelina Graepler.
Even een random rijtje met bodylotion, douchegel, handcreme en shower foam van Dove.
De foam kost in Duitsland standaard 2,45 !

foto van Engelina Graepler.


En kocht ik nog wat unicorn gerelateerde dingetjes in de 1 euro shop..

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !