Handcrème stash + declutter


Ik ben lekker op dreef en besloot ook om mijn handcremes te declutteren. Er gingen er uit eindelijk maar 4 weg maar dit komt omdat ik er al een stuk of 8 heb weggegeven wegens allergie. Het zijn er nog steeds veel,maar ik gebruik het ook veel. 


Note :  Misschien dat er binnenkort nog meer declutter artikelen komen. Voor nu doe ik dus niet veel weg omdat ik onlangs ''achter de schermen'' veel heb weggedaan.
Een haar product stash+ declutter komt er voorlopig ook niet omdat ik bijna geen haar producten meer heb.
Wat zouden jullie wel leuk vinden om te zien?





foto van Engelina Graepler.

Ik heb er een aantal van Treacle moon, waarvan niet alles op de foto staat trouwens. Ik heb de cherry dubbel en heb ook nog een satsuma liggen en mini flaconnetjes lotion.

Ik heb er ook een aantal van Essence, HEMA, en Yves Rocher.

Verder ben ik ook fan van Oriflame, maar daar heb ik er niet veel meer fan.

En Balea , daar houdt ik ook van.

Voor de rest zijn het random merken en ik heb nog een tube Rituals.
foto van Engelina Graepler.

Toch ga ik 4 handcremes nog weg doen.

2 zijn over datum, dat is die Oasis die ik ook al jaren heb liggen -oeps- en een mini tester.

De chocolate van Oriflame , daar word ik misselijk van en heb ik nog nooit gebruikt. Deze geef ik weg.

En die van Essence ruikt echt geweldig en is super fijn maar helaas had ik over het hoofd gezien dat ook hier salicyl zuur in zit dus deze geef ik ook weg.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !