Inpak tips voor het verhuizen van je beautystash

Je hebt al je mooie make-upjes gesorteerd en ingepakt in je kast die dus niet mee verhuist, hoe pak je dit aan ?
Mijn stash staat in mijn slaapkamer, en deze pak ik als eerste in. 



Ik heb heel veel fleece dekens. Dus ik besloot een doos te vullen met fleece en tussen de laagjes door allemaal toilet tassen met lipsticks,mascara's en lip balsems te leggen. Acryl bakjes leg ik boven op met een doos met oogschaduw en los nog wat haar producten. Zo ben ik er vrijwel van verzekerd dat er niks stuk gaat. Deze dozen worden ook als eerste over verhuisd omdat deze het meest breekbaar zijn dus raak ik ook niks kwijt . In elke toilet tas zitten mijn gesorteerde spullen zodat ik straks alles weer netjes in kan delen.

Skincare :   Mijn skincare zit veelal in tubes welke ik ook in een mand of toilet tas kan gaan doen. De glazen potjes doe ik in washandjes. Om het overzicht niet kwijt te raken doe ik dit in een doos waarop ik schrijf ''slaapkamer''. Dit betekent niet dat de spullen in het nieuwe huis daar ook terecht komen , maar dan weet ik wel waar alles ligt.


Douche gels & andere badkamer items : Mijn badkamer spullen en douche gels zijn al georganiseerd in manden.
Toch is dit niet handig.  Daarom kocht ik een groot plastic krat op wieltjes van de Action en deed ik daar al mijn douche gels in.  Dit krat kan straks gewoon in de badkamer gezet worden want die is namelijk 2 x zo groot als in mijn huidige woning .

Reacties

Maaike zei…
Wat een handige tips! Aangezien ik binnen nu en 8 maanden ook moet verhuizen, komt dit goed van pas :-)
Engelina zei…
Ja ik las het al, hopelijk vind je snel een nieuwe stek.
Ik heb ook algemene tips op mijn andere blog over verhuizen.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !