Lipstick Stash 2018


Ik heb de laatste tijd veel minder make-up gedragen en op mijn mac faux lipstick na heb ik mijn lipstick lade al een tijd niet meer aangeraakt. Het werd tijd voor uit zoeken,sorteren en lipsticks weg doen ! Eigenlijk is dit artikel een soort reminder voor wat ik nog heb liggen en verzameld heb de afgelopen 5 jaar. 


Ik heb de producten hier onder gesorteerd op gloss,lipstick van Essence, liquids, lipbalsems die rond zwierven ( heb hier namelijk nog een aparte lade voor welke ik niet laat zien nu)  enzovoorts. 


De lipsticks van Essence zijn favoriet. Ze zijn lang houdbaar en zijn lekker budget. 

foto van Engelina Graepler.

Van Yves Rocher heb ik ook een aantal lipsticks, enkele rode, lichtroze en een felle roze. Ze ruiken lekker naar kersen.

foto van Engelina Graepler.

Verder heb ik ook nog een aantal gloss producten. Deze gebruik ik meer in de zomer. Je kunt wel zien waar mijn voorkeur naar uit gaat qua zomer kleurtjes.foto van Engelina Graepler.

De ''dunne'' lipsticks in mijn bezit. Ik heb nog meer colour pop maar ook deze zitten in een ander bakje, evenals mijn m.a.c lipstick.

foto van Engelina Graepler.

En hier de ''verdwaalde'' lipbalsems. Ik heb namelijk nog een aparte lade hiervoor, maar lipbalsems met een geurtje of kleurtje willen nog wel eens in deze lade belanden.

foto van Engelina Graepler.

En dan heb ik nog een aantal  ''chubby sticks''.

foto van Engelina Graepler.

En nog wat liquid lipsticks.

foto van Engelina Graepler.

En dan heb ik nog een berg ''overige'' .  Losse merken, potloodjes en potjes. Ook liggen hier nog lipsticks tussen van oudere collecties van Essence en Catrice.
foto van Engelina Graepler.

Nadat ik alles heb uitgezocht, heb ik alles in kleur groepen ingedeeld en weer terug gedaan in de lade.  De groepen waren : Nude, Roze/paars, rood en overige.
Ik heb ook nog wat lipsticks weg gedaan.

De 4 op de bovenste foto zijn oud, en op de onderste foto nog nooit gebruikt maar ik vind de kleuren niet mooi.
foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Van welk make-up product heb jij veel ?

Reacties

Teddy zei…
Wat leuk om te zien! Ik hou echt van lipstick
Maaike zei…
Wow, wat een hoop lipsticks :D Leuk om te zien!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !