Opgemaakt # Week 12 # Maart 2018 # Deel 1

Hopelijk worden jullie de verhuis artikelen niet zat maar ter afwisseling heb ik een weer een opgemaakt artikel voor jullie. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk de bijna lege verpakkingen op te maken.


Balea rose showergel : Ik ben niet gek op rozen maar deze vond ik wel lekker. Maar ik zou hem niet opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Balea orange/mint peeling : Heerlijk geur, een soort van tic tac geurtje. Alleen ben ik niet dol op peelings dus ook deze koop ik niet opnieuw, als hij überhaupt nog te koop is .


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een marshmallow unicorn geur kaars op. En eentje met jasmijn en sandelhout.


foto van Engelina Graepler.

En een sample van Ziaja.



foto van Engelina Graepler.

Ik gooide de cranberry bodydressing weg. Deze is al oud en ik vond de geur niet lekker.

foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik nog een mini Soi douche gel op.

foto van Engelina Graepler.

En een Aussie conditioner.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !