Review: Ziaja sinaasappel douchegel.


Deze sinaasappel douchegel van Ziaja is verrijkt met sinaasappel schil extract en beschermt de huid tegen uitdroging. Ik heb een droge en gevoelige huid dus ik ben de perfecte test persoon voor dit product. 

Er is is vorig jaar al een artikel verschenen waar dit product voorbij komt, maar het product verdient ook een artikel in zijn eentje .






Het product zit in een vrolijke grote fles met een inhoud van 500 ml.  Heerlijk budget want je betaalt slechts 2,99.
De crème achtige substantie is oranje van kleur en ruikt heerlijk naar vers geperste sinaasappelsap. 
Het product is dermatologisch getest, en is ook getest op allergieën en is ook nog eens salicylzuur vrij.




Het product zelf voelt lekker zacht aan op mijn huid en laat zich goed verspreiden. De geur van sinaasappeltjes is natuurgetrouw en er is geen chemische poespas aan te pas gekomen. Na gebruik voelt mijn huid gehydrateerd en heb ik geen last van een droog of trekkerig gevoel. En als extra voordeel ruikt je huid ook nog eens heerlijk.

De Sinaasappeldouchegel  vind je bij Ziajafocusonskin. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !