What's in my bag #verhuis versie


Wat zit er in mijn tas? Nou, in dit geval make-up etui.

Again : Ik ga verhuizen en heb mijn complete stash al ingepakt. De producten die bijna op zijn of welke favoriet zijn heb ik in deze etui gestopt zodat ik de komende 2 weken nog wel een beetje make-up op kan doen. De artikelen die de komende maand online gaan komen hebben dan ook vooral met verhuizen te maken. 

foto van Engelina Graepler.


Deze liptreatment van Catrice gebruik ik iedere dag.
De lipbalm van Essence is nog nieuw maar wil ik nog testen.

foto van Engelina Graepler.


Van Essence heb ik deze fijne sheer lipbalm. Deze heeft een klein formaat waardoor ik hem wel handig vond voor in deze etui.
Ook heb ik mijn favoriete m.a.c lipstick bij de hand en een nieuwe lipstick van Yves Rocher welke ik nog wil reviewen.
De liquid lipstick is van color pop en is ook mooi klein.

foto van Engelina Graepler.

Verder zit er een concealer in van Catrice die bijna op is en een fatique cream van Maybelline die ook bijna leeg is. En bij de oogcrème van Clinique is het hetzelfde verhaal.
De reden waarom ik bijna lege producten in deze etui stop is omdat ik dan minder producten hoef mee te slepen en daar alsnog weg moet gooien.

foto van Engelina Graepler.

En een Essence mascara ( ook bijna op ) en mijn favoriete Catrice wenkbrauw kitje.
foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !