Opgemaakt # Week 14 # April # 2018

Tussen vrijdag en maandag maakte ik toch nog genoeg dingetjes op voor een extra artikel. Het volgende artikel kan even op zich laten wachten. Dit ligt er aan hoe snel ik internet verbinding heb in mijn nieuwe woning en hoe snel alles is geverfd & ingericht.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een haar kuur op van Balea.
Deze ruikt zo ontzettend lekker en maakt mijn haar lekker zacht. Ik koop er meestal een paar als ik bij de DM ben en dit was alweer de laatste.


foto van Engelina Graepler.


Deze mini shampoo van Balea heeft dezelfde heerlijke geur als de haar kuur en vond ik ook erg fijn. Hier heb ik ook een full size van. Maar wat ik al eerder vertelde, ik wil geen half lege verpakkingen shampoo mee slepen dus gebruik ik momenteel bijna alleen nog maar mini producten.


foto van Engelina Graepler.

Verder gingen er nog enkele oogpads op. Deze zijn van de Action en een stuk voordeliger dan die wie ik eerder kocht.

foto van Engelina Graepler.

Deze heerlijke douchegel heeft de geur van watermeloen en munt en dat is een fantastische combinatie.
Helaas heb ik geen back up mee genomen en is hij limited edition.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook nog een mini conditioner van Dove op.

foto van Engelina Graepler.


En als laatste een mini shampoo van Balea.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !