Opgemaakt # week 15 # April 2018

Ik maakte weer wat op :)


Als eerste ging er weer een Balea conditioner op.
Ik er nu nog 2 gok ik, en dan moet ik helaas weer wachten tot ik weer een keertje bij de DM ben.


foto van Engelina Graepler.


Ik gebruikte ook weer oogpads.

foto van Engelina Graepler.

Van Balea maakte ik ook een mini conditioner en shampoo op.  Deze ga ik zeker eens in full size aanschaffen.

foto van Engelina Graepler.

Verder brandde ik deze waxmelts op van Intenscent in de geur ''Alien''. Dit blijft een favoriet van me . En aangezien ik allergisch ben voor salicyl zuur wat wel in het parfum zit maar niet in deze melt, kan ik er toch nog van genieten.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een Woodwick waxmelt op.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een limited edition maskertje van Balea.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !