Opgemaakt # Week 16 # April 2018

Er gingen weer wat producten leeg.


Ik maakte mijn favoriete conditioner van Balea weer op.
Ik heb nog maar 1 back up !

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een Elkos shampoo op, deze is prima.


foto van Engelina Graepler.

Een ''haar shot'' . Geen idee wat ik hiervan moet vinden.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een reiniging gel op van Yves Rocher.
Inmiddels is er een jumbo versie op de markt die ik heb aangeschaft :)

foto van Engelina Graepler.

Ik brandde ook deze heerlijke waxmelt .

foto van Engelina Graepler.

Dit mini maskertje was heerlijk ! Daar heb ik er nog meer van gelukkig. 

foto van Engelina Graepler.


En deze oude lakjes van Essence moesten helaas mijn collectie verlaten omdat ze te oud zijn.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !