Review : Etos- Manuca Honey & Beeswax bodybutter

Nu ik verhuisd ben heb ik eindelijk een Etos in mijn woonplaats. Ik wilde al een tijdje producten van Etos eigen merk uit proberen en toen deze producten EN in de aanbieding waren en bovendien geen salicylaten bevatten kocht ik deze versie met honing geur. De geur is een beetje te vergelijken met de originele honing geur van de bodyshop die nu uit het assortiment is . En ik kan je vertellen dat dit een heel goede vervanger is met zelfs een betere werking!

foto van Engelina Graepler.

De verpakking is lekker simpel met een leuk printje.
De pot zit goed vol en de heerlijke geur komt je al snel tegemoet. Het is een echte boter en daar houdt ik van.
Deze boter is bedoeld voor de zeer droge huid en daar heb ik zeker last van, vooral na het zonnige weer waar we vorige week van hebben mogen genieten.
foto van Engelina Graepler.
Je gebruikt het product met je vingers of een spateltje
 ( hygiĆ«nischer ). Het product is gemakkelijk in gebruik en de body butter smelt haast weg op je huid zoals je kunt zien op onderstaande foto.

foto van Engelina Graepler.

Vooral mijn ellebogen hebben het zwaar  te verduren met eczeem/psoriasis plekjes en ik merk dat als ik deze boter gebruikt deze plekjes langer gehydrateerd zijn en minder trekkerig aanvoelen. De plekken waar ik verbrand ben door de zon knapten ook aanzienlijk op. Ik vind dit een heel fijne boter voor een fijn prijsje met een heerlijke geur.

Well done , Etos ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !