5 x DIY - Moederdag ideetjes - * mams, niet lezen dus ;) *

13 mei is het alweer moeder dag. En misschien wil je zelf eens wat maken in plaats van het standaard douchepakketje kopen? Hier onder laat ik meerdere ideeën zien, welke je ook prima voor jezelf kunt maken overigens! Er zitten ook gerecyclede items bij.


Als eerste deze mini bloempot.  In deze pot zat eerst een kaars van de Action en toen de kaars op was vond ik het zonde om de pot weg te gooien aangezien hij van best wel goede kwaliteit is . Ik spoelde hem om, haalde de labels er af en plakte er een nieuwe sticker op. Ik vulde de pot met potgrond en bloemzaadjes en klaar is kees !

foto van Engelina Graepler.


Bij de Action kun je ook hart sleutelhangers halen.
Ik verfde een papiertje rood, en deed hem weer tussen de sleutelhanger. Je kunt er ook nog een tekst op schrijven, of een fotootje tussen doen.

foto van Engelina Graepler.

Het volgende idee :  Deze potten maakte ik voor mijzelf. Ik spoelde potten om waar groenten in hebben gezeten en verfde ze mintgroen met een spons. Dit staat in de avond heel leuk met een waxine lichtje of andere kaars.

foto van Engelina Graepler.


Met dezelfde deco verf en spons, verfde ik deze canvas doekjes, ik schreef er later ook nog een leuke tekst op.


foto van Engelina Graepler.

En nog een optie ! Ik kocht zeepjes via marktplaats en bij de drogisterij en stopte ze in een organza zakje samen met een geluks poppetje dat ik in een glazen flesje stopte.
Ook maakte ik nog een elfen sleutelhanger, en knoopte deze er aan vast. Ik verkoop deze setjes voor 2 euro.
foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !