Opgemaakt # Week 18 # Mei 2018

Uiteraard heb ik ook deze week weer een aantal producten opgemaakt. 


Ik maakte onder andere deze maskertjes op.
Eentje met aardbei welke meer een scrub masker was en een reinigend masker met ''schlamm'' ?

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Er ging ook weer een coconut showerfoam op van Dove.
Ik heb alweer een back up klaar staan al ga ik eerst eens een andere douchegel gebruiken.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte waxmelts op ! In het vorige artikel vertelde ik dat ik ze niet meer had maar ik heb er onlangs weer een aantal van mijn moeder gekregen.  Eentje was een madeliefje, welke op Instagram staat. De andere zie je hier onder.


foto van Engelina Graepler.

Deze handzeep kocht ik bij de Action toen ik ging verhuizen omdat mijn nieuwe thema kleuren ''blauw en mint'' zijn in huis. Dit leuke patroontje paste dus super goed in mijn badkamer. Ik heb er nog eentje in mijn keuken staan en ik denk dat ik deze wel opnieuw zou kopen zodra mijn handzepen op zijn.

foto van Engelina Graepler.

Helaas,deze snuggles bodydressing van watmaaktjemooi moest ik weg gooien na slechts een paar keer gebruiken.
Hij zat in een doggybag en ik denk dat hij al een beetje oud was toen ik hem opende. De geur is echt niet lekker meer.

foto van Engelina Graepler.


Deze lip producten zijn ongeveer 2 jaar open.
Vloeibare producten gebruik ik dan liever niet meer op mijn lippen als ik ze al vaak heb gebruikt.

foto van Engelina Graepler.

Verder gingen er nog een paar geur kaarsen op. Eentje met vanille en eentje met limoen coconut geur. 

foto van Engelina Graepler.

En als laatste maakte ik weer een doosje oogpads op.
Deze blijf ik opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !