Opgemaakt # Week 21 # Mei 2018


Zoals beloofd, het artikel van deze week.

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte de laatste Balea conditioner op helaas.
Kan iemand een voorraad mee nemen ofzo?

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook een douchegel op van Balea.  Het was een limited edition van vorig jaar geloof ik .

foto van Engelina Graepler.

Verder kleurde ik mijn haar en daarvoor gebruikte ik de volgende producten.

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

En ik maakte een gliss kur haarmaskertje op.

foto van Engelina Graepler.


De lipbalsem heb ik al 10 jaar liggen en gebruikte hem nooit. Weg ermee. 

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Maake zei…
Ik ben tegenwoordig meer van de kleuren van manic panic :-) Die gaan ook snel uit mijn haar, maar zijn beter zichtbaar bij mij.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !