Wat Maakt Je mooi - Multi Review

Het was alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst iets bij deze fijne webshop bestelde , en mijn producten waren helaas allemaal weer op.


foto van Engelina Graepler.


Omdat het zomer is vliegen de bodybutters er niet doorheen dus besloot ik er slechts eentje te bestellen namelijk Fluffy Unicorn. Deze ruikt onder andere naar appeltjes,limoen & aardbeien + pruimen. Ik vind de geur subtiel zoet naar snoep hartjes ruiken. Er zit ook glitter in de butter verwerkt.
Zoals altijd is ook deze vrolijke bodybutter fijn voor de huid,ruikt deze lekker en helpt hij tegen droge plekken.



foto van Engelina Graepler.

Mijn voeten zijn de laatste tijd erg pijnlijk en eigenlijk leek niks verlichting te geven.  Tot ik dit fijne voet maskertje ontdekte.  Je voeten voelen lekker tintelend aan tijdens het gebruik en het lijkt mijn voeten ook te kalmeren.
Het product ruikt lekker en het is ook nog een multitasker, tijdens het afspoelen scrub je jouw voeten ook meteen.



foto van Engelina Graepler.

Als cadeautje kreeg ik een sample van de little pink fairy bodywash. Deze ruikt heerlijk en ook dit product is weer zacht voor de huid.  Hier wil ik wel een bodybutter van !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !