Multireview : Ziaja anti oxidation acai berry lijn


Ziaja behoort nu al een tijdje tot 1 van mijn favoriete merken en ik ben vooral dol op hun haar maskers.



Nu hebben ze weer een nieuwe lijn uit gebracht voor early wrinkle correction, geschikt voor de huid vanaf 17 jaar.
Ik mocht een 4 tal producten uitproberen voor ze!



Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op


Elk product testte ik minimaal dagen 11 lang voordat ik er een review over schreef.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken
Zelf bestelde ik deze shower cream al eerder en ik ben er erg over te spreken. Vooral met dit weer droogt je huid snel uit en deze verzorgende shower cream lijkt dit tegen te gaan. De geur is heerlijk zoet zuur en doet niet chemisch aan.  De textuur is lekker creamy en mijn huid ruikt nog een hele tijd naar dit verzorgende douche product. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.  Voor 300 ml betaal je 3,99.
Wat een prima prijs is voor een verzorgend product dat ook nog eens zuinig in gebruik is .

Als tweede product testte ik de acai berry bodymousse.
Dit is een luchtige body cream welke niet plakt, licht aanvoelt op de huid maar toch zeer vocht inbrengend is .



Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op
Ook hiervan is de geur weer kenmerkend en het product zit in een prima size pot van 200 ml.  Je betaalt hier 5,59 voor,

De dagcrème draagt dezelfde geur en heeft ook nog eens spf in zich. Deze dag crème is echter wat zwaarder en niet erg geschikt voor dit warme zomer weer. Als ik hem s'avonds aanbreng werkt hij wel prima, overdag smelt hij van mijn gezicht af. De crème is zacht voor mijn huid en ik krijg er wonder boven wonder geen uitslag van. Ik heb nog geen rimpels, maar ik merk wel dat de huid onder mijn ogen minder droog aanvoelt. En dat is voor mij al een groot voordeel.  Deze creme kost 4,99 voor 50 ml wat ik weer een prima prijs vind .

Als laatste gebruikte ik dit maskertje, het zit in een sachet dus ik kan niet vertellen wat het op de lange termijn doet.

Hij ruikt in ieder geval weer heerlijk. 
Hoeveel deze kost weet ik niet ,ik gok rond de euro.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !