Opgemaakt # Week 22 # Mei 2018

Natuurlijk heb ik ook deze week weer producten opgemaakt.


Om te beginnen ging deze shampoo van Nivea leeg.
Ik vond deze niet fijn en kreeg last van mijn hoofdhuid.
Toch heb ik deze opgemaakt. 


foto van Engelina Graepler.


Verder ging er een handzeep op van de Action, deze stond in de keuken.  Deze zou ik graag opnieuw willen aanschaffen.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog  een handzeep van de Etos op, deze stond in de badkamer. Prima handzeep maar de geur was niet erg bijzonder.



foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook twee Jiinju maskers op. Een sheetmask en eye pads.

foto van Engelina Graepler.

En deze heerlijke douchegel van een Duitse supermarkt ging op. Hier wil ik meer van !Ik kan rozen geur de laatste tijd steeds meer waarderen.


foto van Engelina Graepler.

Deze mascara is favorietje en helaas op. Binnenkort een nieuwe halen ! En de nail/cuticle balsem was bijna op en oud.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !