Opgemaakt # Week 23/24 # Juni 2018

Ja zeker ook deze week is er weer wat opgegaan, vorige week gingen er maar twee producten op dus sloeg ik die week eventjes over  ! Maar eerst even een update. Wegens de verhuizing en gebrek aan inspiratie is er de laatste tijd weinig content online gekomen. Ik wil mijn blog nieuw leven in blazen en een beetje gaan uitbreiden met onderwerpen. De komende weken ga ik hier hard mee aan de slag en zullen er ook weer reviews online komen eind juni / begin  Juli.

foto van Engelina Graepler.

Er ging een verpakking porie-strips leeg van de Action. Deze versie vind ik niet fijn. De zwarte versie werkt beter.


foto van Engelina Graepler.

Ik gebruikte ook een maskertje van Jiinju. Dit groene thee maskertje voelde lekker verfrissend aan maar deed niet echt wat voor mijn huid. Maar met dit warme weer is het wel een echte aanrader. Van dit masker kreeg ik ook weer geen uitslag ! De review komt nog online.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een douchegel op van Ziaja. Deze heb ik de afgelopen weken getest en er is ook een review van online. Ik vind hem oprecht zo fijn dat ik zelf ook een fles heb bijgekocht.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben dol op Ziaja ! Ik maakte dus nog een product op, namelijk het argan olie masker die zalig ruikt en geweldig goed werkt. Mijn haar glanst mooi en voelt zacht aan.
Deze heb ik al wel eens eerder gehad en ik zou hem binnenkort zo weer opnieuw bestellen.


foto van Engelina Graepler.

Natuurlijk ging er weer een verpakking eyepads op van de Action. Ik ben er bijna doorheen dus moet binnenkort in mijn oude woonplaats even wat bijhalen. Gek genoeg heeft de grote Action hier deze niet in het assortiment.

foto van Engelina Graepler.

Deze Gliss Kurr Oil-in shampoo was prima. Niet bijzonder maar zeker niet slecht. Zou ik hem opnieuw kopen? Misschien.

foto van Engelina Graepler.

Scrubben is belangrijk als je de zon in gaat of geweest bent en deze scrub van Etos heb ik dan ook veelvuldig gebruikt.
Deze schuimt als je gaat scrubben en had een fijne zachte geur. Het product komt alleen ontzettend moeilijk uit de tube omdat je hard moet knijpen en dat is de reden waarom ik hem niet opnieuw koop. Zonde !

foto van Engelina Graepler.


Nog een product van Gliss Kur ! Een haar kuurtje met liquid silk. Dit was een prima haarmasker maar ik vond de geur echt verschrikkelijk waardoor ik hem niet opnieuw ga kopen.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook weer eens een tandpasta op van Sensodyne. Ik vervang mijn tandenborstel dan meestal ook meteen.

foto van Engelina Graepler.

En er ging nog een masker op van Jiinju. Ditmaal een sheetmask met bubble effect. Ook hiervan komt nog een review online .

foto van Engelina Graepler.


Er ging een potje haarverf leeg, carnifornication pink als ik het goed heb. Deze mengde ik met andere kleurtjes.


foto van Engelina Graepler.


Deze bodybutter van de Bodyshop kocht ik vorig jaar, en is bijna leeg maar rook niet meer goed.


foto van Engelina Graepler.


Ook declutterde ik mijn lipbalsems en deze krijgen een enkeltje prullenbak. Bijna op, of ruiken niet meer goed.

foto van Engelina Graepler.


En als laatste een citroen douchegel van Duschdas.  Deze rook fantastisch terwijl ik helemaal niet zo'n citroen mens ben maar ging daardoor ook wel heel snel op. oeps ;).
Ik heb nog zat staan dus deze simpele koop ik dan ook niet opnieuw voorlopig.


foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !