Opgemaakt # week 25/26 Juni # 2018

Het uitdunnen van mijn collectie gaat goed, en deze week heb ik weer dingen opgemaakt en weggegooid.
Het artikel komt niet meer standaard elke vrijdag online, het ligt er aan hoeveel producten leeg zijn.


foto van Engelina Graepler.


Ik zocht mijn lip producten uit en alles wat liquid is en ouder dan 3 jaar gooi ik weg. Het viel uit eindelijk nog best wel mee.

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook een shampoo op van Ziaja.  De geur is heerlijk maar ik merk dat deze shampoo mijn haar uitdroogt. Die met argan olie werkt voor mijn haar beter.


foto van Engelina Graepler.
Ik maakte ook een douchegel op van Balea. Deze was vorig jaar zomer te koop en ruikt fantastisch. Geen idee of hij er nu nog is, het was in ieder geval geen limited edition. Ik heb nog wat flessen op voorraad dus ik kan nog even door genieten. 

foto van Engelina Graepler.

Een handzeep kan natuurlijk ook niet ontbreken. Deze van de Etos ruikt lekker, schuimt goed en werkt prettig.
Ze gaan alleen ontzettend snel leeg.



foto van Engelina Graepler.


Er ging ook een verpakking neus strips op, dit vind ik 1 van de beste merken.



foto van Engelina Graepler.

De wattenschijfjes zijn van het Kruidvat. Meestal koop ik ze daar maar in principe ben ik niet zo picky. 

foto van Engelina Graepler.
En een schattig geur kaarsje. Al moet ik zeggen dat ik de geur niet zo sterk vond.

foto van Engelina Graepler.

Deze mini showergel van Wat maakt Je Mooi geeft zo'n sterke geur af dat mijn badkamer de volgende dag nog steeds naar pink fairy ruikt ! Heerlijk.

foto van Engelina Graepler.

En natuurlijk, een van mijn favoriete conditioners van Elvive. Ik heb nog 2 back ups, zo dol ben ik op dit product.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte 2 mini crème-pjes op, prima niet bijzonder.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een Jiinju maskertje, de review staat al online of komt nog online bij het publiceren van dit artikel

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !