Review : I Heart Revolution Unicorn Heart Palette

Met de 1+1 Actie op alles van I heart make-up revolution heb ik groots ingeslagen. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van het Unicorn palette vind en heb ik nog een snelle look gemaakt. 

foto van Engelina Graepler.

Het palette ziet er super schattig uit en heeft een magneet sluiting wat ik handig vind. De verpakking zelf is van karton en plastic. De kleurtjes variĆ«ren van metallic ,glitter en mat en het palette is veelzijdig. Er zitten aparte kleuren in en daar houdt ik wel van .

foto van Engelina Graepler.

Zoals je ziet heb ik het palette de afgelopen twee weken veelvuldig gebruikt en ik ben dan ook erg enthousiast over de kleuren en de pigmentatie. De poeders zijn zacht, maar niet te zacht zodat er fall out ontstaat en de pigmentatie is fantastisch. Het merk test niet op dieren en de verpakking is recyclebaar.   Ik maakte voor dit artikel even een snelle paarse look.
foto van Engelina Graepler.

Op het bewegend ooglid bracht ik de donkerpaarse kleur aan zonder primer voor een goede eerste indruk. In de crease bracht ik de zilverkleurige oogschaduw aan. Ik blende het uit met de tweede kleur van boven, en de vierde kleur van onderen gebruikte ik onder mijn waterlijn.
foto van Engelina Graepler.

Ik ben in ieder geval super blij met dit palette en op Instagram zullen er binnenkort, full face- nettere looks voorbij komen gemaakt met dit palette :) 

Reacties

Maaike zei…
Wow, super mooi palette <3

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !