Home # Styling tips met mandjes en plantjes.


Katten zijn stiekem gewoon kleine klootzakjes.
Hele lieve, dat wel maar ze blijven ondeugend.
Zo ook mijn kat die je zelfs bij de cactussen niet uit de buurt krijgt omdat hij ze op wil eten. Met stekels en al.





Na mijn verhuizing had ik echter nog mandjes liggen die nog geen plekje hadden gekregen, en ik besloot ze aan de muur te hangen, een beetje scheef voor een speels effect.
De mandjes komen van de Action, ik denk dat ik ze zo'n 2 jaar geleden al heb gekocht en ik heb er eentje overgespoten. Of ze nog te koop zijn, geen idee?

foto van Engelina Graepler.


Nadat ik ze had opgehangen, wat nogal een klusje was door de betonnen muur zette ik voorzichtig de plantjes er in.
Het moeten echt kleine bakjes zijn want de mandjes zijn niet zo groot, maar ook niet te klein omdat het draadmandjes zijn.

Op deze manier kan de kat niet meer bij mijn plantjes, en heb ik een nieuwe plek voor mijn mandjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !