Review : Jiinju bubble sheet mask - exfoliating

Vandaag review ik weer een Jiinju masker. Dit keer een bubble sheet mask. De maskers kosten 2,99 per stuk bij het Kruidvat. Inmiddels zijn ze niet meer te koop, misschien nog bij de opruimingsbak? Dit artikel is 2 weken geleden geschreven.

foto van Engelina Graepler.

Het is een zwarte sheetmask, die ruikt naar bellenblaas.
Het masker zelf is veel  te groot dus ik vouw hem een beetje dubbel aan de zijkanten zodat er niks van mijn gezicht afdruipt.

foto van Engelina Graepler.

Zodra je hem op je gezicht legt begint hij te bubbelen.
Na 10 minuten heeft hij genoeg gebubbeld en haal ik hem van mijn gezicht af. De rest van de bubbels smeer ik een beetje uit over mijn gezicht. Na gebruik ziet mijn gezicht er fris en stralend uit en voelt ook nog eens zacht aan.
Is het de prijs waard? Ja zeker ! Hier zou ik er zo nog eens eentje van kopen. Het effect hield namelijk ook nog eens enkele dagen aan en ik had het gevoel dat mijn huid er echt beter door aanvoelde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !