Review : Jiinju cucumber sheet mask ultra soothe

Op Instagram deelde ik deze foto van het volgende Jiinju masker dat ik testte. Het is een cucumber sheet mask die voor een ''soothing'' gevoel moest zorgen . 


Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op



  Het sheet masker had geen print en was nagenoeg doorzichtig waardoor ik hier dit keer geen foto van maakte  en rook naar komkommer.
Dit masker leek wat beter op mijn gezicht te passen dan de vorige maskers die ik testte waardoor het prettiger was om even te relaxen. Na ruim een kwartier haalde ik hem weer van mijn gezicht en de restjes veegde ik weg met een wattenschijfje . Het masker verkoelde mijn gezicht, laat mijn huid zacht achter en gaf een relaxed gevoel tijdens het dragen. Hij rook fris en niet chemisch, bracht gemakkelijk aan en is goed nat .
Het masker kost 3 euro en is zijn prijs zeker waard.
Ik kan dit masker zeer aanraden, ook als je een gevoelige huid hebt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !