Opgemaakt # week 33 # Augustus 2018

Benieuwt wat ik deze week heb opgemaakt?

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Als eerste maakte ik een Balea douchegel op.
Heerlijke geur en volgens mij heb ik nog wel een paar back ups liggen in een verhuisdoos.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ook maakte ik mijn favoriete shampoo op van Elvive.
Deze ga ik binnenkort zeker opnieuw aanschaffen. Momenteel gebruik ik er eentje van Ziaja welke ook prima bevalt.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit maskertje van Ziaja is fantastisch.
Het was een gel maskertje die erg verfrissend aanvoelde,niet plakte en gemakkelijk af te spoelen was.
Mijn huid voelde de volgende ochtend super zacht aan.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze mini kocht ik voor tijdens de verhuizing maar is halfleeg in mijn weekend tas blijven zitten, van de week ging hij dan eindelijk leeg. Fijne shampoo waar ik zeker een full size van zou willen hebben.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Helaas is de argan olie showerfoam van Dove nu ook leeggegaan. Mocht ik een keer wat meer geld willen uitgeven aan een doucheproduct koop ik deze opnieuw.
Of ik moet een keer in Duitsland zijn, daar kosten ze maar 2 euro.  


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste een handzeep van Dove! Ik heb niet echt een voorkeur voor handzepen als ze maar goedkoop zijn.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Wat heb jij als laatste opgemaakt?
Laat het me weten in de comments.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !