Review: Snoeperig trio ! Douchegel van Ziaja


Ben je net zoals ik dol op snoepige geuren? Dan ben je bij Ziaja op het juiste adres. Douchegels met de geur van Cola, Kauwgom of Koekjes?  Ziaja heeft het allemaal.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.




De producten zijn geschikt voor het hele gezin, dus jij als volwassene mag er ook heerlijk van genieten ;)
De flessen bevatten 500 ml of 400 ml en kosten slechts 3,29 !
Daar kun je wel een tijdje mee vooruit.





De Bubblegum douchegel ruikt naar van die bubbelicious kauwgom. Heerlijk zoet maar toch ook fris. De verpakking is heerlijk snoeperig en ondanks het formaat is het product makkelijk in gebruik. Het product schuimt goed, is zacht voor de huid en irriteert de huid niet! Deze douchegel is dermatologisch getest en ook getest op allergieën.
Het hoofdbestandsdeel is glycerine en dit zorgt ervoor dat het product de huid niet uitdroogt. Mijn huid voelt lekker zacht aan en ruikt heerlijk na gebruik. Als je van heel zoete geuren houdt is dit een echte aanrader. Bonus: Je badkamer ruikt nog een hele tijd lekker snoeperig.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken



Deze Cola douchegel bestaat gedeeltelijk uit bestandsdelen van plantaardige oorsprong en ziet er zelfs uit als cola.
De geur is identiek aan cola !
De fles ziet er weer kleurrijk uit en ook deze fles bevat 500 ml. Hij ruikt heerlijk en is geschikt vanaf 2 jaar oud.
Kijk je wel uit dat je kindje het niet opdrinkt? De volwassenen onder ons kunnen weer genieten van heerlijk schuim en je kunt het product ook in bad gebruiken om grote bubbels te creëren. Oeps! De fles is al aardig ingedeukt omdat ik hem al meerdere keren gebruikt heb hihi.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.



De cookies 'n vanilla icecream is een 2in1 product.
Een shampoo en douchegel in 1. Ik kreeg meteen zin in een lekker bolletje schepijs bij het ruiken van deze geur.
Er zit 400 ml in deze fles. Ik heb een gevoelige hoofdhuid maar na het gebruiken van dit product werd mijn hoofdhuid meteen wat rustiger. Je hebt maar een klein beetje nodig en het schuimt ook zo lekker. Mijn haren zijn schoon, mijn hoofdhuid jeukt niet en ik ruik naar een bolletje vanille ijs.
Ik gebruikte hem ook op mijn huid en deze voelde na afloop zo zacht dat ik geen bodylotion meer hoefde te smeren.
Ik ben positief verrast van dit product en ik zal hem zeker opnieuw aanschaffen als deze royale fles leeg is .


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik ben erg blij met deze producten en vooral de laatste zal ik zeker zelf aanschaffen als deze fles op is .
Kijk snel op http://ziajafocusonskin.nl/ ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !