Declutter time ! September 2018

Het is bijna herfst, maar het is nog eventjes tijd voor een grote zomer opruiming. Ik ga door mijn verzorging stash en make-up producten die al uitgepakt zijn. ( Er zitten nieuwe bodybutters en douchegels nog in dozen waarvan ik weet dat ik ze sowieso houdt of nog nieuw zijn) En kijk of ik verder in huis nog dingen vind die weg kunnen. Daarnaast zit er nog aardig veel in dozen maar daar moet ik eerst nog een opberg systeem voor vinden! Ik ben geen held met video's editen dus ik laat vooral foto's zien van de dingen die weg gaan.



Deze oogschaduw palettes gebruik ik niet meer.
Ze zijn oud en die van Essence valt zelfs al uit elkaar.


Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

Deze mini's van Treacle Moon ruiken gek en gaan de prullenbak in. Best raar want eentje was nog ongeopend.
Deze had ik nog geen jaar overigens.




Deze lip producten heb ik veel gebruikt maar zijn niet meer goed. Deze gaan de prullenbak in.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Ik doe ook nagellak weg, deze heb ik een enkele keer gebruikt en ga ik verkopen.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ook geef ik een hoop dingen weg waar ik allergisch voor ben!


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Maaike zei…
Leuk om je opruiming te zien. Jammer dat je allergisch bent voor sommige producten. Ik heb dat helaas met parfum, dus doe ik dat vaak over mn kleding.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !