Opgemaakt # Week 37/38?? # September 2018

Deze week zijn er weer wat meer producten opgegaan.
Of de week nummers nog kloppen, geen idee.
Ik heb geloof ik een paar steken laten vallen.
Sorry ook voor de foto kwaliteit.
Next week komt het weer goed. beloofd!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen

De afgelopen weken heb ik mijn haar weer roze geverfd en hiervoor gebruikte ik diverse tinten. Met een tube doe je meerdere keren, dus ze zijn na zo'n 3 x gebruiken pas leeg.
Ik ben altijd semi tevreden met dit soort producten.
Tubes waren de prullenbak al ingemikt. Geen foto.
Merk was L'oreal.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Ook maakte ik 2 geur kaarsen op. Deze hadden een dennen/eucalyptus geur.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Ik maakte oogpads op van de Action.. Helaas zijn ze uit het assortiment.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dus ging ik over op de duurdere versie van de DA.
Dan maar wat zuiniger doen ermee.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte een LE douchegel op van vorig jaar.
Heerlijke geur, snoeperig.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Mijn geliefde conditioner van Elvive.
Heb nog geen nieuwe staan, gebruik momenteel het masker er van.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ook ging er een mini douchegel op van de Action.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik gebruikte ook een avocado sheetmask. Prima spul maar helaas al niet meer te koop.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En een haarmasker van Kruidvat eigen merk waar ik dik tevreden mee ben. Heb al meerdere potten versleten.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Aahh dit was de laatste fles rozen/vanille geurende handzeep van Balea van enkele jaren terug.
Ik heb nog nooit zo'n lekkere geur gevonden mensen !
En ik hou niet eens van rozen geur. Helaas nog geen vervanging gevonden.

Wat heb jij als laatste opgemaakt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !