Lunchbox ideeën #1


Vandaag deel ik een aantal lunch-box variaties.  Nu eet ik bijna altijd thuis maar toch vind ik het een handig concept. Ik eet zo gemakkelijker en op tijd omdat ik niks hoef voor te bereiden in de ochtend zelf. Ik weet dat meerderen hun lunches delen en vooral op YouTube is het een hype. Toch leek het me leuk om een ''Nederlandse'' box te delen.

In deze box zaten : Worteltjes,tomaatjes,komkommer,baby bel,gekookt ei & ik had er een heks'n'kaas dip bij met tomaat en basilicum.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


In de tweede box zat : 2 vegan sushi rolls welke ik zelf maakte, een gevuld eitje & een appel moesje.
In de sushi rol zit avocado,komkommer,paprika en wortel.
Er zitten ook sesamzaadjes op.

Door het ei weg te laten en deze te vervangen door sojaboontjes is de hele maaltijd vegan.
Ik had achter nog zo'n lekker eitje over.



Afbeelding kan het volgende bevatten: eten



De worteltjes moesten op ! Dus in de derde box zat:

Worteltjes met normale heks'nkaasdip, gevulde paprika's met rijst en een paar cashewnoten.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten




En ook in de vierde box zit weer een gekookt ei.
Ook zit er een halve chicken beetroot wrap in, wat lactose vrije kaas en een paar yoghurt rozijnen.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !