NOTD : Fesh skull nagellak oranje


Wie mij een beetje kent weet dat ik niet dol ben op de kleur geel en oranje.  Al kan ik oranje make-up wel waarderen! Zo ook deze skull nagellak van het merk Fesh dat te koop is bij de Wibra voor 1,49 per stuk. 


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
 

Ik liet jullie al enkele andere kleuren zien en deze glitter oranje versie komt uit de collectie van dit jaar en is as we speak te koop!
De lak is lekker fluor/neon glitter-achtig en dekt met twee dunne laagjes. Yes ! hij brengt ook nog eens super gemakkelijk aan en droogt snel op.  Ik ben fan! 


Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !