Opgemaakt # oktober 2018- Op & Oud



Hallo allemaal, de afgelopen maand had ik per week weinig opgemaakt waardoor ik besloot het artikel eventjes uit te stellen. Mijn opgemaakt bak zit inmiddels weer vol dus laat ik weer zien wat er is opgegaan.

Ik ben dol op de maskertjes van Etos.
Ik maakte er dan ook 2 op.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze concealer van Catrice is bijna op, maar te oud om nog te gebruiken. Bovendien heb ik al een nieuwe in gebruik.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze thermo reiniger van Nivea is ook oud.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte ook een mascara op van Essence. Dit is 1 van mijn favorieten. Momenteel gebruik ik enkele andere mascara's maar deze of de oranje versie koop ik zeker eens opnieuw! Al ruim 4 jaar favoriet hier.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Yes! Laatst was ik nog zo sad omdat deze eyepads uit het assortiment waren, nu waren ze verkrijgbaar in mijn eigen filiaal. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en tekst

Helaas is mijn favoriete shampoo ook opgegaan.
Als er een aanbieding is koop ik hem weer opnieuw.
Voor nu gebruik ik de shampoo & conditioner van Etos eigen merk.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ik gebruikte ook nog een bubble sheet mask. Met dit ''koude'' weer kan mijn huid wel wat extra verzorging gebruiken en maak ik dus veel maskertjes op.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte ook weer een mini foaming showergel op van HEMA. Deze was prima maar ik vind de rode versie lekkerder ruiken.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik gok dat deze deo van FA al weer ruim  8 jaar favoriet is bij mij.
Ik heb meerdere back ups staan !
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste deze thermal water spray die ook gewoon oud is .

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Maaike zei…
Ik ben gek op de deo's van Fa, daar krijg ik tenminste geen irritatie van. En de oranja mascara van Essence is mijn favoriet :-)
Wat een schattig bubble sheet masker is dat! ♥ Lekker veel opgemaakt, love it!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !