Recept : 2 x Halloween sweets


Jullie weten dat ik over het algemeen suikervrij eet, maar voor Halloween maakte ik deze lekkernijen. Ik deelde ze uit maar at zelf natuurlijk ook een stukje ;) Alles moet geproefd worden.


Afbeelding kan het volgende bevatten: toetje en eten

Deze koekjes worden gemaakt van 200 gram rijstemeel, wat suiker of zoetstof, 150 gram plantaardige boter, 2 ei dooiers en gedecoreerd met vloeibare chocolade & decoraties.
Ze hoeven slechts 10 minuten in een voorverwarmde oven op 180 graden.
 Ik stak de vormpjes uit en maakte grappige gezichtjes en een spinnenweb. Heerlijk simpel maar erg smakelijk.  Met ongeveer 60 calorieën per koekje ook prima te doen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Ik maakte ook nog chocolate bark.  Ik smolt witte en melk chocolade en smeerde het uit op een bak plaat. Ik legde er vervolgens suiker decoraties en chocolade cranberries op en liet het uitharden. In stukken breken en tadaa !

Reacties

Oh jammie.. die zien er heerlijk uit ♥
Maaike zei…
Oh wat leuk gedaan, ook die gebroken chocolade! Dat ga ik ook eens proberen :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !