Christmas stocking gift ideas. 2018

Vandaag weer een aantal cadeau ideetjes voor onder de boom of als stocking stuffer.  Als het goed is leest mijn familie mijn blog niet maar voor de zekerheid, niet verder lezen ! Er zitten namelijk cadeautjes tussen voor jullie.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.



Ik kocht shiny cadeau tasjes bij de Wibra voor 39 cent.
Let wel op dat je geen kapotte koopt ! Gelukkig had ik er wat extra gekocht.  De houten tag bordjes kocht ik ook bij de Wibra.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Essence heeft hele schattige mini kerstballetjes met daar in lippen balsem. Ik kocht er eentje voor mezelf en eentje voor een familie lid. Voor mijn familie lid deed ik hem in een plastic kerstbal.
Een van mijn familie leden is dol op drop dus kocht ik deze bij de HEMA.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


Een lekker luchtje is ook nooit weg. Bij de Action heb je volop keuze.
Maar wat als je niet weet wat je voor een tiener jongen moet kopen die al genoeg deodorants en dat soort dingen heeft?  Dan is het misschien leuk om een Amerikaans snoep pakketje samen te stellen.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Voor de bier liefhebber is het leuk om een paar speciaal biertjes te geven.
En ook leuk : geluks poppetjes,olifantjes en een kleine wierook verpakking voor de lief hebber. 



Note :  Ik ben me er van bewust dat mijn foto's niet super scherp zijn momenteel. Als ik ze upload zijn ze prima maar als ik op publiceren druk zijn ze ietwat wazig.
Ik ben er al mee bezig! 

Reacties

Leuke ideeën, vooral dat Amerikaanse snoep valt wel goed in de smaak denk ik!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !