DM Black box unboxing. Barbara, Ana & Carmushka's box


Black Friday is erg populair in Duitsland en bij de DM zijn er elk jaar beauty boxen te koop voor 7 euro per stuk welke zijn samengesteld door bloggers. 5% van de dag omzet gaat dan ook nog eens naar een goed doel. In elke box zitten 5 producten en de waarde ligt rond de 10-15 euro. De boxen zijn actueel en bestaan alleen uit items die nu ook in de schappen liggen. Op de site van DM kun je alvast spieken wat er in de boxen zit. Er zijn 5 verschillende dozen en slechts 100 dozen per filiaal. Ik was er vroeg bij en nam 3 dozen mee die mij het meest aanspraken. Ik betaalde hier in totaal 21 euro voor en de waarde lag net onder de 45 euro.  Mooie deal lijkt me !

Carmushka's box !


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


In deze box zit het essence lip palette ( 9,95 )
Deze wilde ik al een tijdje aanschaffen. Alleen dit product is al duurder dan de box zelf. Worth it!
Ook zit er een make-up sponge in met een waarde van ( €2,95)
De droogshampoo die hier in zit van Batiste is een mini, maar wel een van mijn favoriete geuren, ( €1,45 )
Een handcrème van Alverde (
€1,95)
En als laatste een lippen balsem van Balea (€0,75) Welke ik toevallig ook net los had gekocht! 

Zoals je kunt zien is de box veelzijdig en samengesteld met 1 wat duurder product en voor de rest mini of budget items.
Dat vind ik wel tof want als je iets fijn vind, kun je het gewoon opnieuw kopen voor een klein prijsje. De totale waarde van deze box is  €17,05




Barbara's Box

Ook deze box is weer lekker veelzijdig en anders als de andere boxen.

Er zit een Alverde lipstick in met de kleur Taupe, met een waarde van ( €2,95)  Ik vind de kleur erg mooi en ik denk dat deze iedereen wel zal staan. Goed uit gekozen! Ook heb ik nog nooit producten van Alverde geprobeerd, dus leuk om uit te proberen.

Een full size douchegel ( €2,45) Hier zit helaas salicyl zuur in dus geef ik deze aan mijn moeder. Wel tof dat er voornamelijke full size producten in de dozen zitten.

Een full size haarspray welke ook richting mijn moeder gaat. Wat een leuke verpakking heeft deze spray trouwens!(€2,45 ) 

Een gezicht masker met een waarde van (€1,25 ) 
Het is een multi masker waar ik erg nieuwsgierig naar ben.
Misschien probeer ik deze dit weekend nog wel.

En een zuurstok roze nagellak waar ik altijd blij mee ben.
Ook deze is te koop voor (
€1,25 ) 

€10,35 is de totale waarde 

Ana's Box 

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik maar 2 boxen aan zou schaffen, omdat ik de Balea advent kalender wilde hebben maar deze was helaas al uitverkocht.Daarom ging ik ook nog voor deze box, wat wel een verrassing was want ik had de inhoud van deze nog niet bekeken.
Ook in deze box zaten 2 producten die ik zelf niet kan gebruiken vanwege een allergie, maar ook deze box is weer veelzijdig!
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Er zit een Gliss Kur shampoo in.  (€2,25 )
Deze gaat richting mijn moeder.

Een NYX buttercream lipstick in de kleur Stockholm, welke ik al een tijdje wilde hebben.Erg tof dat hij in de box zit (
€6,85)

Tja, reinigingsdoekjes... Vind ik een beetje opvulling materiaal eerlijk gezegd. Misschien handig voor het verwijderen van swatches. (€1,95 )

Er zit een deodorant in van Nivea, deze gaat richting mijn zusje  (
€1,55 ) 

En als laatste nog een gezicht maskertje van Lavera met een waarde van (€1,45 ) 

Ik vind deze box een beetje tegenvallen. Niet omdat ik 2 producten niet gebruik maar omdat ik reiniging doekjes niet in een box hoef te vinden, en shampoo en deo zijn ook iets persoonlijks.
 Totale waarde  
€14,05

Eind conclusie van de boxen.
Het zijn leuke veelzijdige boxen maar de waarde van de boxen lopen wel erg uiteen vind ik . Want je betaald per box 7 euro terwijl 1 box maar een waarde van 10 euro heeft. De eerste 2 boxen die ik liet zien vind ik zelf het leukste, de laatste is niet echt mijn ding. Daarom is het ook tof dat je online kon bekijken wat er in de dozen zat als je wilde. 

Reacties

Wat een toffe boxen, echt niet duur. Mooi ook die fullsize producten erin!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !