Cute Christmas Gift Ideas #2 - 2018

Ik besloot nog een mini editie kerst cadeautjes te doen !


Eigenlijk had ik mijn kerst cadeautjes voor familie al bij elkaar maar bij de Zeeman zag ik deze schattige bekers voor 0,50 per stuk ! Ik vulde ze met mini handcrème,deo's en wat andere kleine dingetjes. Hoe leuk is dit als extraatje, of als je bijvoorbeeld met oud en nieuw wat anders wil geven dan de welbekende snoepzak ?



Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken en binnen



Als Harry Potter fan is het leuk om een mok te hebben met een verwijzing naar deze serie.  Deze is makkelijk te DIY-en. Stop er wat chocolaatjes of koekjes in, of een leuke nagellak!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Maaike zei…
Oh dat is heel leuk bedacht en gedaan! :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !