De rest van kerst / # what the food


Hallo , daar ben ik weer ! Ik heb een paar weken zonder laptop gezeten waardoor ik geen artikelen online kon zetten voor jullie. Daardoor zijn kerst recepten ook niet online gekomen. Nu was ik ook nog eens ziek waardoor ik ook weinig trek had. Toch heb ik nog wat foto´s gemaakt ter inspiratie met wat je kunt doen met kerst restjes.


Maak bijvoorbeeld een borrelplank met overgebleven hapjes en kaasjes. Maak er een potje zelfgemaakte knoflooksaus bij en klaar is kaas uh kees.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Ik had nog een paar stukjes stokbrood over. Weggooien is zonde, dus bestrooide ik ze met kruiden en met wat geraspte kaas en roosterde ze in de oven.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Rollade,knoflooksaus en stokbrood! Lekker als je van bovenstaande gerechten nog steeds wat over hebt.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Voor kerst zelf maakte ik ook een flinke pot knoflook saus, gevulde eitjes, koekjes en zelfgemaakte fudge. Het recept van de fudge vind je op www.myhappykitchen.nl .
Mijn oma vond hem in ieder geval geslaagd.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten en binnen

Ik maakte deze knoflook saus met teentjes knoflook, peper en knoflook kruiden, mayonaise en wat water.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !