Opgemaakt # Week 50! December

Oeps ! Ik liep een beetje achter met het fotograferen van opgemaakt artikelen waardoor er deze week 2 online komen.  Ik maakte weer aardig wat op en dat is erg fijn zo aan het eind van het jaar. In dit artikel zie je de laatste 5 producten.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze cocos wasser conditioner van Balea is geweldig. Ik heb er laatst dan ook maar liefst 5 ingeslagen. Het maakt mijn haar zacht, zorgt er voor dat het niet pluist en laat mijn haren mooi glanzen. Voor 95 cent per fles is dat een hele mooie deal.  Alleen... doe ik er dan ook maar 2 weken mee.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Een mini Balea shampoo met honinggeur.
Prima om eens uit te proberen maar toen het flesje leeg ging was ik de geur ook wel een beetje beu.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Van Sensodyne ging er ook weer een tandpasta op.
Ik wissel wel eens af van soort maar meestal gebruik ik Sensodyne. Dit is echt mijn held.. Ik heb erg gevoelige tanden en kiezen maar als ik mijn tanden hiermee poets kan ik eten en drinken wat ik wil zonder gevoeligheid of pijn. Ik gebruik het dan ook jaren en gebruik haast niks anders meer, ik heb alweer een nieuwe sensodyne tandpasta in gebruik.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Ook van Balea, een heerlijk verfrissende douchegel met cactus vijgen en water meloen geur. Ik nam er hier 2 van mee en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Heerlijk voor in de ochtend of als je net gesport hebt of zo.
De andere fles bewaar ik nog even omdat ik een andere douchegel heb staan, maar deze zou ik in de toekomst zeker opnieuw aanschaffen.


Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, glimlacht

Ook ging er weer een verpakking nose pore strips van Botanical Choice op.  Dit blijven favorieten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !