Christmas Haul #WhatIGotForChristmas 2018


Ik vind het altijd super leuk om met kerst kleine cadeautjes te kopen voor familie leden, maar cadeautjes krijgen is natuurlijk net zo leuk, hier onder laat ik je zien wat ik heb gekregen. Haal er inspiratie uit of lees dit artikel gewoon eventjes gezellig.



Ik kreeg  het derde Harry Potter boek.
Onlangs ben ik begonnen met het lezen van de boeken en mijn zusje vond dit een gepast cadeau, want ik had alleen nog de eerste 2 delen. Ik ben hier dan ook erg blij mee.
Ook kreeg ik van haar een kleine unicorn snowglobe.
Iedereen die mij kent weet dat ik van unicorns hou !

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


En boeken leggers!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik kreeg deze gave trui ! En een blikje van mijn favoriete cola,  cola cherry.


Afbeelding kan het volgende bevatten: strepen

Mijn broertje bracht mijn tweede favoriete cola mee, met cocos smaak.


Afbeelding kan het volgende bevatten: nachtAfbeelding kan het volgende bevatten: nacht

Hoe leuk zijn deze lampjes ! Ik heb ze meteen opgehangen en de unicorn lamp staat in de woonkamer op de kast.

Ik had al een tijdje nieuwe borden nodig , en deze zijn perfect! Leuke kleur ook, aangezien ik normaal bonte of witte kleuren heb.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Verder kreeg ik een half staatslot. Als ik miljonair wordt laat ik het jullie weten :p

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !