Opgemaakt # 1 Januari 2019


Gelukkig nieuw jaar allemaal !  Vandaag laat ik zien wat ik in de eerste week van Januari heb opgemaakt.




Ik maakte een maskertje op van Dr. Van Der Hoog voor de overgevoelige huid. Het maskertje was erg prettig, maar mijn huid voelde wel een beetje vettig aan na gebruik.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Er ging ook weer een mini watertje op van Garnier. Ik heb nu weer de grote fles in de badkamer klaar staan.
Volgens mij heb ik het flesje al weggegooid?
Deze oogcrème werkt fijn , maar staat al ruim een jaar open. Omdat het een potje is , en ik gevoelige ogen heb leek het me verstandig om het product weg te gooien. Ik gebruik nu een tube van de Lidl. Een stuk hygiënischer ook.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Van Balea maakte ik weer een cocos conditioner op.
Dit blijft een favoriet van me. Volgens mij heb ik er nog 3 liggen.  Daarna is het tijd om weer terug te gaan naar de DM.   Vanuit mijn nieuwe woonplaats is het slechts 10 kilometer fietsen, dus dat gaan we van de zomer zeker eens doen als mijn gezondheid het toelaat. 


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik maakte maar liefst twee doosjes met eyepads op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

Ook ging er weer een fles head and shoulders leeg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En en 2in1 duo mini Balea shampoo/conditioner.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Van Yves Rocher maakte ik mijn geliefde reiniging gel weer op.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Deze tube met haarmasker van Elkos is ook weer leeg. Dit gebruik ik echt al jaren en blijf ik opnieuw kopen. Zo'n tube kost nog geen euro en werkt fantastisch tegen droog haar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik maakte ook weer een Etos maskertje op. Deze koop ik wel eens vaker. 

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Vanwege mijn gevoelige ogen gooi ik mascara's na 3 maanden standaard weg, op of niet op.  Die van Pupa kocht ik helaas uitgedroogd en heb hem nooit gebruikt. De miss hippie mascara vond ik fantastisch, maar vind hem te prijzig om zelf aan te schaffen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

En als laatste een haar product waar helaas salicyl zuur in zit. Hij is half leeg maar gaat de prullenbak in.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Wat heb jij als laatste opgemaakt?
En heb jij bepaalde opmaak doelen?
Ik ga dit jaar proberen mijn douchegel collectie te laten slinken.

Reacties

Jaloers dat je op 10 km fietsen van een DM woont! Je hebt mooie dingen opgemaakt :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !