Opgemaakt # 2 Januari 2019 + Technische mededeling

Als eerste even een kleine mededeling. Helaas is mijn nieuwe laptop niet helemaal goed en moet deze terug gestuurd worden. Hierdoor kan het zo zijn dat de komende weken weer vrij weinig op BeautyxSpace verdwijnt. Ik lees jullie reacties wel en uiteraard ben ik wel gewoon aanwezig op Instagram !   Nu even verder op de orde van de dag.  Gelukkig heb ik al een paar artikelen ingepland staan. Bovendien wacht ik ook op een nieuwe telefoon dus de kwaliteit van de foto's zijn ook wat minder als normaal gesproken het geval is.


Afbeelding kan het volgende bevatten: binnen



Ik maakte een hele fijne handzeep op van Balea, deze stond in de badkamer en zorgde ervoor dat mijn handen niet uitdroogden. Erg prettig in de winter!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ook maakte ik een toner op van Yves Rocher. Hij is prima maar ik vind eigenlijk alle toners wel oke. Niet bijzonder voor de prijs in ieder geval.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik maakte deze douchegel op van Balea in de watermeloen geur. Deze stond in de keuken als handzeep. De geur is lekker maar deze douchegel droogt mijn huid zo ontzettend uit dat hij gedegradeerd is naar handzeep.  Op dus !

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken en binnen

Wattenschijfjes van de Action die absoluut verschrikkelijk zijn..   Ik wil die oude terug !

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En als laatste iets dat niet op is maar oud .
Een verschrikkelijk ruikend gezicht masker in een tube.



Reacties

Oei, altijd naar als een laptop niet goed werkt!
Jammer dat dat masker zo stinkt.. verder wel fijne dingen die je hebt opgemaakt!
Maaike zei…
Wat balen van je laptop. En wat jammer dat dat masker stinkt.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !