What's for dinner? ( nieuwe rubriek ! )


In deze nieuwe rubriek laat ik zien wat ik heb gegeten als avond eten .  Er verschijnen 3 opties per artikel.  Dit kan vegetarisch zijn, maar ook vis en vlees komen aan bod. Ik probeer een keer per week vis te eten, een paar keer vegetarisch en een paar keer met vlees.
Dit werkt het beste voor mij, en voor mijn portemonnee.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Afbeelding kan het volgende bevatten: fruit en eten


Heerlijk, een stuk verse kabeljauw !  Samen met zoete aardappel slierten, shitaki, sojabonen en paprika een fijn gerecht. Ik maakte er ook nog een mango salade bij met munt,basilicum,limoen,veldsla en frambozen.






Afbeelding kan het volgende bevatten: eten



Simpel, maar smaakvol.   Kip in piri piri saus en witte rijst.
Geen grote honger, en de groenten waren al binnen bij de lunch van die dag.



Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Een ''bakjes'' dag.  Wat lasagne dat ik nog had staan.
Erbij, had ik nog een salade ( niet op de foto).
Dit is een versie met tomaten,basilicum,peper & gesmolten kaas en een klein beetje gehakt.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !