Opgemaakt # Week 14

Deze week ging er weer wat meer op ! 


Ik maakte een heerlijke Balea douchegel op.
Deze was een limited edition van vorig jaar.
Gelukkig heb ik er nog een aantal op voorraad.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ook deze heerlijke frisse douchecrème ging op.
Dit is geen limited edition en nog steeds te koop!
Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Een haar masker van Gliss kur !
Deze heb ik al vaker aangeschaft.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Hetzelfde geldt voor deze shampoo van Elvive !
Op het moment heb ik geen back ups meer maar deze gaan er zeker wel weer komen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

En natuurlijk konden de waxmelts van Intenscent niet ontbreken. Helaas ben ik alweer bijna door mijn voorraad heen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Ik moet snel de DM weer in zo te merken ! Niet alleen mijn Elvive back-ups zijn op, maar ook deze fantastische conditioner is op gegaan.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En als laatste : Wattenschijfjes.
Ik heb een tijdje zo'n microvezel doek gebruikt, en ook uitwasbare wattenschijfjes maar mijn huid en ik worden er niet zo vrolijk van.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !