Opgemaakt # week 15-16

Ik heb de afgelopen twee weken weer een hoop opgemaakt!


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Jullie merken vast dat er minder artikelen online komen de laatste tijd en dit blijft voorlopig ook wel zo helaas.
Mocht het beter gaan laat ik dat ook zeker weten :)
Op Instagram ben ik wel actief.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Als eerste een heerlijke douche creme van Ziaja.
Dit is mijn tweede fles alweer en deze wil ik zeker een keer opnieuw bestellen. Zoals ik dat eigenlijk met alles wat ik probeer van Ziaja wil.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon


Natuurlijk ging er weer een verpakking eye pads op.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Sensodyne blijft mijn redder in nood. Het verlicht echt bij gevoelige tanden en hierdoor ben ik vrijwel pijn vrij. Ik moet hem wel blijven gebruiken !
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Een oude vertrouwde in de opgemaakt artikelen. Uiteraard heb ik al weer een vervanger klaar staan.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Verrassend fantastisch, deze body wash van de Lidl.
Een heerlijke geur,  zacht voor de huid en super budgetproof. Ik wissel graag af met douchegels maar deze heb ik in 1 stuk achter elkaar gebruikt. Ik koop deze zeker opnieuw als ik weer een keer bij de Lidl ben.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik probeer zo min mogelijk wattenschijfjes te gebruiken, maar toch is er weer een verpakking op gegaan.
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst


Ziaja heeft fantastische gezicht maskertjes maar deze is vrijwel het beste.  Ik heb er een aantal gratis gekregen en gelukkig heb ik er nog eentje liggen.  Als jij een droge en gevoelige huid hebt is dit je wonder middel.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon


Deze producten zijn niet op, maar wel ouder dan 1,5 jaar.
En dan gooi ik vloeibare producten gewoon weg.Ik vond ze wel erg fijn en heb deze primers dan ook veelvuldig gebruikt, ze gingen alleen maar niet op .

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Dit maskertje is van de Action, prima spul geen idee of het nog te koop is .

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

En als laatste 4 waxmelts van Intenscent. Helaas waren dit de laatste welke ik op voorraad had en moet ik nu weer een tijd wachten op nieuwe melts.

Wat heb jij als laatste opgemaakt?

Reacties

Maaike zei…
Weer lekker veel opgemaakt :-) Ik heb mijn deodorant vandaag opgemaakt, haha.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !