Gelukkig 2020 !!! #Opgemaakt Week # 1

Ten eerste:  Ik wens jullie een gelukkig en gezond nieuw jaar toe.  In het eerste artikel van dit jaar laat ik jullie de opgemaakte producten van december zien.



Ik maakte een verpakking wattenschijfjes op van de Plus.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Er ging weer een Yves Rocher face wash op.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ook maakte ik weer micelair water op van Garnier.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Er gingen meerdere waxmelts van Intenscent op.
Echter had ik er maar eentje bewaard.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik maakte een elvive conditioner op.  Helaas zit er tegenwoordig salicyl zuur in de shampoo, waardoor ik mijn favoriete combi toch echt gedag moet zeggen en op zoek moet naar een nieuwe holy grail.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken


Ik ben dol op deze rose water toner van Action.
Ik heb al weer een vervanger in de badkamer staan.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Ook dit haarmasker komt bij Action vandaan.
Het is een zakje met masker dat je om je paardenstaart knupt.  Het masker rook heerlijk en maakte mijn haar echt heel zacht. Ze kosten 1 euro per stuk en zijn leuk om eens uit te proberen. Ik heb hier nog een variant liggen.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik ben echt een sucker voor mini producten.
Ik besloot er eens wat op te maken!
Heerlijke geur die van Treacle Moon.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik maakte ook een Balea gezicht masker op en een Ziaja gezicht masker.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit voeten masker van Wat Maakt Je Mooi is nog niet op.
Het masker was heerlijk maar zo zuinig in gebruik dat deze helaas slecht is geworden.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ook maakte ik 2 x deze tandpasta op van Sensodyne.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En als laatste deze Catrice eyeshadow primer : Deze is EN aan vervanging toe EN ik vond hem heel slecht.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Reacties

Maaike zei…
Jij ook een gelukkig nieuwjaar! <3 Dat haarmasker klinkt goed. Daar ben ik wel benieuwd naar. Jammer dat het product van Catrice tegenvalt.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !