Recept : Risotto ala moi.


Ik besloot zelf weer eens risotto te maken. Ik maakte hem vegetarisch en deed er een hoop groenten doorheen.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


Venkel
paprika's

champignons
tomaatjes
knoflook
basilicum blaadjes
peterselie
bieslook
risotto rijst
olijfolie
margarine
pecorino romano 

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, eten

Ik neem een pan, doe er wat olijfolie in en wacht tot de pan heet wordt. Ik snijdt alle groenten in kleine stukjes en laat deze zacht worden met een klontje boter erbij.
Dan is het tijd om je rijst er bij te doen. De rijst moet een coating krijgen van de boter en groenten. Dan is het tijd om steeds een beetje bouillon er bij te doen. Als de rijst de bouillon heeft opgenomen, doe je er weer wat bij net zo lang tot de risotto rijst gaar is.Als laatste schep je de pecorino romano er doorheen en dan is het klaar om op te dienen.  Het recept is niet moeilijk, maar vergt wel wat geduld. Kipgehakt was er ook lekker bij geweest maar ik vond het zo al een ware smaak explosie!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !