Opgemaakt #week 39/40 # September 2018 15 producten!!


Daar gaan we weer!



Als eerste maakte ik 2 verpakkingen haarverf op.

Eentje van poly palette, en toen ik doorhad dat ik aan 1 verpakking niet genoeg had pakte ik er eentje van Cameleo bij. Eerstgenoemde was te vies om te vertonen, vandaar alleen de foto van de tweede verpakking.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, tekst



Er ging ook een mini micellair reiniger op, die ik voornamelijk gebruikte om alle zwarte verf vlekken van mijn gezicht en armen te verwijderen. Werkt als een tierelier.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ook maakte ik de mini foaming shower gel van HEMA op, welke ik eerder deze week reviewde. Ik ben fan en koop hem zeker eens opnieuw.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Van Dove maakte ik een haarmasker op.
De verpakking is een pain in the ass, het product was prima.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


En een paar mini's uit de Action adventskalender.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ook maakte ik twee tandpasta's leeg van Sensodyne.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Omdat mijn wimpers aardig blond zijn, en mijn wenkbrauwen ook, verf ik deze!  Deze verpakkingen zijn op en inmiddels gebruik ik een andere kleur .

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte ook porie-strips op,

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, glimlacht


En een verpakking eye pads.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

En een restje zeep van ''Wat Maakt Je Mooi''

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

De maskertjes van Etos zijn erg fijn. Deze versie heb ik al wel eens eerder opgemaakt.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste mijn favoriete wasverzachter van het moment! Uit Duitsland.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken



P.s misschien vind je dit artikel ook leuk om te lezen !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !