Review: Balea Duschlotion Rose



Ik hou niet zo van rozen geur maar de producten van Balea kunnen mij meestal wel bekoren. Het parfum in de producten is namelijk licht en zacht en meestal zit er door de rozen geur een hintje vanille wat ik wel heerlijk vind.
Ik besloot deze douchelotion voor 0,95 mee te nemen en ik ben blij dat ik dit gedaan heb.  

foto van Engelina Graepler.



De lotion is eigenlijk een soort verzorgende crème om je mee te wassen maar geen bodylotion voor onder de douche.
Je hebt namelijk alleen dit product nodig om je huid te verzorgen en lekker zacht aan te laten voelen.


foto van Engelina Graepler.

 De geur is zacht en fris maar je ruikt hem wel nog uren terug in je badkamer en op je huid.

foto van Engelina Graepler.



 Ik vind de verpakking ook zo schattig en je hebt ook geen geklungel met dat je hard in de verpakking moet knijpen want het plastic is gewoon zacht waardoor je gemakkelijk kunt doseren.
Ik ben er dus dik tevreden mee ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !