Hand&Nagel Budget Tips !

Veel beauty spulletjes zijn niet goedkoop, en als het een keer goedkoop is betekend het niet meteen,
dat het ook goed spul is ! Daarom ben ik op zoek gegaan naar budget alternatieven voor de duurdere producten die me goed bevallen. Deze producten wil ik graag met jullie delen.

 



Als eerste de Dip&Clean nagellak remover van de Hema.
Dit is een potje met een sponsje er in waarmee je je nagels schoon maakt.
Het is een alternatief voor die van bijvoorbeeld Bourjois.

Deze remover ruikt lekker naar frambozen .
Hij doet zijn werk goed en droogt je vingers niet uit.
Er zit namelijk olie in en dat is goed voor je vingers en je nagels!
Het potje is voor 2,75 te koop bij de Hema.
En ziet er ook nog eens leuk uit op je beauty tafel ;)



 

Als tweede wil ik graag de handcrème van Wuta Camille aanraden!
Een klein tinnetjes van 20 ml kost 0,99 cent en is onder andere te verkrijgen,
bij Kruidvat en Trekpleister.
Het is eigenlijk meer een soort van balsem die je handen en nagelriemen lekker zacht maakt.
Ook trekt hij vrij snel in ondanks het best vettig spul is en dat vind ik wel een must.


En als laatste tip de MAX-Nagellak van de Action
Deze lakjes kosten slechts 0,49 cent en dekken goed.
Ook heb je keuze uit meerdere kleuren en blijven over het algemeen,
een aantal dagen prima zitten mits je een top coat gebruikt .



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !