Review : Anti-frizz haarmasker van de kruidvat

De kruidvat botanicals lijn bestaat al een tijdje .
Ze hebben in die lijn een anti-frizz masker en deze wilde ik graag proberen.
Deze pot bevat 250 ml en kost slechts 1,49 !
Ik kon hem niet laten liggen en ondertussen verslijt ik alweer mijn 2e pot.


Het is de bedoeling dat je dit masker op handdoek droog haar in masseert en het 10 tot 15,
minuten laat intrekken en dat je het dan goed uitspoelt !

Het is een dikke oranje substantie die fijn aanbrengt en niet druipt,
dit vind ik belangrijk bij een haarmasker want je wil natuurlijk niet de helft gelijk,
het douche putje in zien verdwijnen !
Hij ruikt lekker naar granaatappels en perzik en ja, het maakt je haar heerlijk zacht.

Echt anti-pluis vind ik het niet , want mijn haar pluist wel degelijk maar dat kun je ook verwachten,
voor die prijs.  Al vind ik wel dat het mijn haar laat glanzen en dat het gezonder aanvoelt.

De bestanddelen.




Ik vind het erg fijn spul voor een fijne prijs.


Doen ! als je op zoek bent naar een goedkoop goedwerkend haarmasker en je houdt van fruitige geurtjes.

Lekker laten liggen als : Je erg pluizend haar hebt of toch een wat luxer masker prefereert

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !