Review : BabyLips

BabyLips : Een ware hype in beautyland.
Deze lipbalsems met een geurtje/smaakje bleken helemaal te gek te zijn,
door hun verschillende karakters en kleurtjes.
Sinds kort zijn deze snoeperige balsems ook in Nederland verkrijgbaar ,
en natuurlijk kon ik het niet laten om ze te testen.
Ik besloot er 2 mee te nemen uit de plaatselijke DA.
PINK PUNCH - met grapefruit smaak

Deze balsem ruikt lekker zoet naar grapefruit en glijdt als boter over je lippen.
ook geeft hij een mooie roze tint af. hij blijft bij mij lekker lang zitten en overleeft een drankje en een hapje,
moeiteloos.  Ook maakt hij mijn lippen lekker zacht.
Nu begrijp ik waarom mensen dit een geweldig product vinden !
Op de foto hier onder draag ik pink punch
Foto

Ook heb ik  cherry me getest.


Deze balsem glijdt iets moeilijker over de lippen en lijkt wat minder,
langs te blijven zitten.
De geur is overigens heerlijk zoet en ruikt inderdaad naar kersen.
Bij mij zie je de rode gloed die hij af moet geven wat minder,
dus bij deze geen swatch.

De actieve bestandsdelen zijn
octinoxate en octisalate.
 
Dit beschermt je lippen tegen de zon en zorgt er voor dat ze minder snel,
barsten door de kou.

Conclusie :  Dit zijn fijne balsems met en leuk kleurtje/geurtje die je lippen prima beschermen.
Maar ze zijn niet echt bijzonder of beter dan gewone lipbalsems met SPF 10.

Je kunt ze kopen bij DA.

Doen ! als je op zoek bent naar hydratatie en een kleurtje op je lippen fijn vind.
lekker laten liggen als : Je het niet prettig vind dat er een smaakje aan je lipbalm zit,
en je op zoek bent naar iets simpels.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !