Review : Jumbo Sheer stick van Essence

Een tijdje geleden heb ik de jumbo sheer stick in ap-(c)riot aangeschaft.
Maar al die tijd heeft hij in mijn stash gelegen en vandaag besloot ik  hem uit te proberen.
Ik heb nog geen andere sheer stick gehad dus ik kan het niet vergelijken met een ander merk.

een sheer stick is eigenlijk een lipbalm met een kleurtje in de vorm van een dik lip potlood.
Deze abrikoos kleurige stick is van de limited edition lijn van Essence ''Be loud''
 

Hij ligt lekker in de hand en makkelijk in gebruik.
Het is een zachte stick die als boter over mijn lippen glijdt.

Hier onder de swatch op mijn hand.
Zoals je ziet is hij redelijk goed gepigmenteerd terwijl het toch een ''sheer'' stick is

 
 
  Op mijn lippen zie je ook een vrij duidelijke tint.
  Ik vind het een mooie kleur , de balsem voelt ook fijn aan op mijn lippen,
  En heeft ook geen chemische of erg aanwezige geur.
 
 
 
 
 
Doen als : je op zoek bent naar een budget sheer stick en je die van clinique te duur vindt.
Lekker laten liggen als : Je wel geld over hebt voor die van clinique en je  deze stick toch iets te gepigmenteerd vind.
 
 
Lekker laten liggen als : Je toch liever een lipbalsem gebruikt of een sheer stick die echt sheer is,
en dus niet zoveel kleur afgeeft als deze.   
 
 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !